smulansvarld

Alla inlägg den 14 september 2012

Av smulansvarld - 14 september 2012 10:29

Syster Yster här, tänkte jag allt var tvungen att rätta till lite felaktigheter jag tycker Smulan rapporterar om här.


Inte alls att jag skulle uppföra mig ynkligt när jag går och får min vaccination etc, nej nej jag var bara så uppspelt för i rummet bredvid har veterinären en liten shop med mat,godis,koppel OCH massor av roliga leksaker!

Och gissa vad jag hittade där! En Igelkott liknande den jag har hemma, fast den är brun över taggarna så t.om med matte tyckte den såg "dattvänlig" ut (smutsen syns inte så fort......)

Så nu står den på min önskelista!!

Såg ett fult fågelskrälle med lång hals av rep o några futtiga strån till fjädrar...den ska jag hinta matte om till Smulan  ...


Idag blåser det duktigt och regnar friskt, men nu när matte fått tänka till med stillsamma övningar åt mig när jag ska försöka ta det lugnt (kliar redan i benen på mig  ..)

så struntade hon i ruskvädret och det blev ett litet spår lagt på en gräsmatta.

Och i koppel.

Åh sånt här gillar jag! (Utom det att jag INTE fick jaga fatt bollen...det var ju lite mesigt avslut då.)

Fast jag ser fram emot vad mer för övningar hon hittat på  .



 





Ovido - Quiz & Flashcards