smulansvarld

Alla inlägg den 7 september 2012

Av smulansvarld - 7 september 2012 15:57

I veckan som gått har vi mest gått rundor, tränat lite och jag har upptäckt en ny liten figur ute i skogen. Ekorren.

Fasligt vilken snabb liten filur den är, uppför trädstammarna ränner den i ett huj! Matte säger jag snart får nackspärr om jag ska fortsätta gå och stirra upp i träden...


Annars har jag mest manglat en och annan nalle....



 


... och en annan satte jag vid tvättmaskinen så matte skulle fatta att den behövde få sig ett bad (efter systers dattande...).


 



Sen har jag övat mig i att bygga små kojor i soffpläden...


 


Matte hon har hittat en ny favorit till, det verkar vara hennes nya sysselsättning...att samla favoriter? 


 


Marabous Cookies Schweizernöt.....




Hej hopp!   



Ovido - Quiz & Flashcards