smulansvarld

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av smulansvarld - 30 oktober 2011 21:50

Inatt väckte jag alla när jag höll på att kräkas i sängen. Så snabbt har jag nog inte sett dom vakna förrut! Fortare än kvickt åkte jag ner på golvet och precis då ..blurp..kom allt.

Usch och tvi vad räligt att kräkas, men det kändes bättre sen och jag sov gott vidare...men inte i sängen inte,grr. Jag blev förpassad till mitt eget lilla bo  .


Sen vaknade vi alla alldeles för tidigt ,för matte sa nåt om klockan och tiden som skulle ställas tbx en timma,så när vi vaknade var ju klockan bara 7,riktigt hemskt!

Så då var det ingen som ville gå upp...

Och grått och trist var det hela dagen, så för min del kunde jag gott sovit vidare.


Matte säger det märks att jag blivit äldre,för jag kan sova och mysa hur mycket som helst,hm?


Och på eftermiddagen blev det fart på matte,när hon kom på att det skulle mörkna tidigare just pga av klockan var ändrad...så det blev en snabb skogsvända.


Så det blev en tråkig,grå och tidsmässigt virrig söndag. Och matte undrar säkert fortfarande varför jag kräkte..  





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards