smulansvarld

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av smulansvarld - 28 oktober 2011 01:19

Nu skulle jag ju egentligen sova vid det här laget,men jag tänkte jag skulle visa lite livstecken här. Senast var ju i söndags! Hjälp vilken slarver jag är ...


Inte mkt har hänt,skogspromenaderna är fullt igång igen sen matte tillfrisknat och jag är hennes hjälpreda när vi ska träna moment med syster yster. Det är mkt släpande på koner,apporter,ryggsäckar etc etc.

Jag gillar mest visa syster hur man ska springa till en kon lr stampa på en target platta OCH tjyva godiset matte kastar till syster yster,hihi.


Annars snusar jag mest i min favorit pläd,ibland tittar jag på tvn med....



Nej nu får jag hoppa vidare till sängen och natta gott.


Sov gott! 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards