smulansvarld

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av smulansvarld - 23 oktober 2011 12:09

Ja minsann kom vi inte ut en sväng i skogen igår! Grått och trist,men inte ens jag brydde mig nämvärt om det..vi kom ju ut!


Och idag fick vi dessutom spåra,jag ett litet med bara en liten leksak i slutet (ja,jag säger bara,för det brukar faktiskt finnas en burk med nami-nami godis i slutet )

men jag höll masken och gjorde mitt jobb..visade matte vad den lille nallen låg. Och hon blev så nöjd och glad,så givetvis fick jag stor belöning för väl utfört arbete!..hela 2 korvbitar,hm??


Sen fick jag springa med efter storasyster och matte när de tog sig runt hennes spår...och det var ju långt och inte tänkte de på mig där det gick över stock och sten i rasande tempo. 

Nja nu var jag lite gnällig(men det är jag som ska ha uppmärksamheten ju...)jag ville ju försöka sno pinnar och trasan i slutet,hi hi.


Håll till gode med lite bilder från gårdagen 


   


   






Hej hopp. 

   

   

   

      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards