smulansvarld

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av smulansvarld - 21 oktober 2011 18:46

Äntligen fredag...fast det verkar vi fyrbenta inte få nåt nöje av om matte inte ser till att friskna till snart ..

Nu har hon legat och ojjat sig i flera dagar,med halsont och ett evigt snörvlande och några skogsrundor har vi ett sett på dar nu!


Tja om jag ska vara ärlig,så trivs jag ju bäst i min pläd(matte vill rätta mig där...pläden är INTE min säger hon?! )


Slippa gå ut i det här höstrusket gör mig inget alls och dessa dagar har nog matte varit nöjd med att jag varit hennes värmedyna!

Men stackars syster yster klart,hon struntar ju i hurdant vädret är,hon har lika roligt ute ändå.

Kan tänka mig jag får hålla låg profil här inne nu för annars får jag tio ggr värre igen när vi är i skogen nästa gång    


Nej nu ska jag springa och sätta mig på första parkett...dax att tigga mat!!!!


Hej hopp!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards