smulansvarld

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av smulansvarld - 24 juni 2012 20:54

Så är ännu en regnig dag till ända. Idag fick jag följa med in på Grizzly och det tyckte jag var jätte kul, och såklart förväntade jag mig ju att smaskiga godsaker skulle handlas.

Men icke sa nicke, det blev inget gott alls!

Några rullar bajspåsar tyckte matte kunde räcka (ja hon lyxade till det lite så denna gång blev de påsar i färg  ...) och en fläkt till oss i bilen.


Tröstar mig själv med att jag fick stanna hemma när dom gick ut på en runda i rusket. Ja... nu är midsommar över och än har vi ingen härlig sommar fått??

Kanske när jag vaknar imorgon....



 




Godnatt på er!

Av smulansvarld - 24 juni 2012 09:45

Den här artiklen hittade matte i en gammal tidning  ...



 



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards