smulansvarld

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av smulansvarld - 1 juni 2012 14:27

Idag har vi spårat mellan skurarna lr rättare sagt, det ösregnade på morgonen innan vi körde ut i skogen och vi hann minsann med nästan allt...

Men sen öppnade sig himlen igen precis när syster precis avslutat sitt spår. Så dom två kom lite blöta tbx... då var det allt gott att vänta i bilen  .


Jag var mkt duktig idag får jag allt säga..ok att jag inte tyckte det var såååå viktigt att plocka upp den där träpinnen matte lagt ut där i spåret (jag är faktiskt bara ute efter godiset i slutet...) men jag visade henne iallfall var den låg.

Sen hade jag bråttom iväg igen för någonstans där ute låg ju min smaskiga belöning! Och såklart hittade jag den  .



  


Att den sen var extra full gjorde ju det bara ännu bättre! Matte upptäckte efteråt att hon lagt fel burk, den var tänkt till syster...så är det med virriga mattar men bra för små Smulor  .

Risken är väl att man bara får en ynka kula torrfoder till kvällsmat....


Snick snack...nu ska det bli gott med en tupplur iallafall. Mätt,belåten och behagligt trötter  .



  




Hej hopp!


Ovido - Quiz & Flashcards