smulansvarld

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av smulansvarld - 8 juni 2012 19:40

Hur blev då dagen? Jo först tog vi en tur till klubben på fm, där syster fick ett lydnadspass och jag fick jobba för glatta livet för att springa över planen och störa.

Solen sken och det blev riktigt varmt och gott. Sen tyckte matte att jag skulle få lite skoj med....så hon försökte få mig att springa igenom agility tunnlarna och jag kan säg hon såg urbota dum ut i sina försök...Men för att hon skulle tro hon gjorde ett bra jobb sprang jag igenom några ggr  .

Och rätt skojigt var det.  .


Eftermiddagen var en långpromenad inplanerad , men efter lunch öppnade himlen sig och regnet strilade ner utan stopp. Så det blev att invänta att det skulle sluta.

Men till slut orkade matte inte vänta längre så iväg det bar.

Mkt dumt beslut om ni frågar mig, för fy vad blöta vi blev och tja....sen kom ju solen igen...


Så kvällen tillbringas inboad i bästaste pläden och med en förhoppning om att morgondagen inehåller bara fint väder...


  




Hej hopp!


Av smulansvarld - 8 juni 2012 08:40

Äntligen ,nu är det fredag igen och solchanser ser vi ut att få  .  Så nu ska här skuttas iväg och se vad som kan hända idag!



  



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards