smulansvarld

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Vi små....

Av smulansvarld - 19 maj 2012 12:08

Alltså jag bara säger...vi små vi är söta vi och borde få charmpoäng så det förslår !

Nu har jag suttit och tittat på den lille welsh corgin på vm lydnaden och såååå söt och duktig den var..precis som jag alltid är.

När det var apporterings dirrigering sprang den åt rätt håll (höger) och fortsatte till utgången, där övervägde den om den skulle gå ut lr göra matte till lags såg det ut som....det är mina takter det 

Tänk sen rutan...för den lille var det ju typ en mil att springa,men det var inga problem,javisst e vi små söta ....


Jo en sak till...jag tar tbx det om sol och fint väder, nu är här grått och vad det ser ut som hänger regnet i luften?



Hej hopp!

 

 
 
Gizmo

Gizmo

19 maj 2012 20:50

Här hade vi fint väder hela dagen. Så fint att matte fick ont i huvudet av för lite vätska och för mkt sol i skallen.
Men innan hon däckade i soffan med en huvudvärks tablett så la hon in några fina *pippi*bilder på hennes egen blogg.. Länkade till den här den här ggn... Ha det gott finaste Smulan i hela världen

http://kamerastunder.blogg.se

 
Ludde

Ludde

19 maj 2012 23:39

Du skulle nog få hur många charmpoäng som helst! Är man söt så är man... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rasmus

Rasmus

20 maj 2012 16:03

Små kan också, så det så, hehe. Här har det också blivit gråare och regn, nja det ser det inte ut att bli, skönt det för det har vi fått nog utav.

Tasskramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Laika

Laika

20 maj 2012 21:58

Kan bara hålla med dig om att vi små är söta :) Hoppas ni slapp det tråkiga regnvädret och att solen kom tillbaka.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards