smulansvarld

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

En härlig söndag....

Av smulansvarld - 13 maj 2012 13:06

Och se det blev precis som vädergubbarna spådde...sol sol och sol . Kanske inte såååå varmt men vem e inte glad bara att det blev soligt!

Och se hur fint det börjar bli nu när allt börjar bli grönt igen.


   


Så alldeles strax beger vi oss ut på en långrunda och med fika i ryggsäcken för matte bakade och allt minsann?!


    



Hej hopp!

 
 
Ludde

Ludde

13 maj 2012 16:19

Wow! Vilken ryggsäckskaka... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rasmus

Rasmus

14 maj 2012 18:21

Ja, grönt och fint är det, men vart är värmen frågar man sig här? Är så trött på frysa nu att jag snart beställer en reda till Grekland, ha.

Den där kakan ser allt go ut

Här är det mindre glatt då lillen haltar igen och på onsdag ska han röntgas, blir intressant och få höra hur den gamla bogskadan läkt. Enligt veterinärerna för ca. ett halvt år sedan så var han helt återställd, varför haltar han då frågar man sig här???

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
mufflo

mufflo

14 maj 2012 20:43

Blir avudsjuk på alla gröna blad....................

http://doggbloggen.blogg.se

 
Laika

Laika

14 maj 2012 23:26

Mmmm, kaka så gott :) Hoppas den smakade men det tror jag minsann. Kanske inte en sån kaka en vovve får äta men jag tror nog att din matte njöt av den om inget annat.

Ja, här börjar också löven att slå ut, allt blir grönare och grönare. Underbart :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

23 maj 2012 20:07

Det där ser ju alldeles underbart ut, och gott :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards