smulansvarld

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av smulansvarld - 3 januari 2013 20:00

Nu när det är nytt år och det gamla gick mot sitt slut kunde jag läsa om hur många skrev om hur det gångna året gått och vilka mål de har satt upp för 2013. Oj då tänkte jag!!


Jag har inte satt upp några mål nu, tja om jag ska vara ärlig har jag aldrig gjort det  ..


Kanske ska jag tänka ut nåt bra? Som att....



Smulans Mål 2013




# Hitta den skönaste goaste pläden i HELA världen att boa in mig i      




# Bli ÄNNU bättre på att hitta bra gömställe när jag inte vill gå med ut    




# Få matte att köpa STÖRRE tuggben till mig    




# Våga VÄGRA glitter   




Fy vad jag e bra, jag tycker mina mål är super...det här va ju riktigt roligt, ska minsann klura ut fler!!



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards