smulansvarld

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Matte e glömsk...och besviken....

Av smulansvarld - 3 december 2012 12:43

Igår kom matte på att hon glömt hänga julkransen på ytterdörren.....men sen slog det henne, vilket hon helt glömt, DEN FINNS JU INTE MER!!!!


 


Där var ju någon som hade lite kul med den förra julen,  när matte var på jobbet  ...

Ja inte jag då!! Sådär skulle jag ALDRIG göra!


Däremot syster minsann och vidare smart är hon ju inte heller utan sitter där och visar med hela sig att hon är den skyldiga!!!??

Jag menar i såna lägen ska man ju bara spela dum och oförstående och hävda att det blev så av sig självt  

Men ja ja, man kan nog inte förvänta sig så mkt av en schäfer  


   




Hej hopp!

 
 
Ludde

Ludde

3 december 2012 23:18

Hm? Är det säkert att det inte var någon liten en som sa till syster: "Du törs nog inte!" Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Ingen bild

laila

4 december 2012 06:10

oj,då.

 
Ingen bild

katinka

4 december 2012 17:13

:D

 
Gizmo

Gizmo

5 december 2012 00:15

Oj, ja inte kan man ser mer skyldig ut...
Jag hann inte ens nosa på våran krans innan den hängdes upp
på dörren.. SÅ högt kan jag inte hoppa..
*fniss*
Ha det gott tårt*smulan*

http://gizmopojken.blogg.se

 
Melody

Melody

5 december 2012 21:38

Man får roa sig med det man kan när man är hund! Kransar finns det gott om den här årstiden!
Puss till Smulan från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

7 december 2012 22:06

Ååååjjj ajajaj! Så tokigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards