smulansvarld

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Besviken Smula.....

Av smulansvarld - 21 november 2012 22:17

Alltså idag var ingen munter dag! Här har jag gjort en liten film och så har vi inte lyckats att få den att fungera när vi laddat hit den..trots vi gjort precis som alltid innan!?


Så ja, en besviken Smula idag...inget blir som jag vill  !!!!!

Så här trött blev jag av ALLA försök....



 




Hej hopp!

 
 
Ingen bild

laila

22 november 2012 05:00

Tråkigt,för du ville klart visa alla dina nya skor ;)

 
Ludde

Ludde

23 november 2012 00:33

Hm? Har ALLA tjejer så där mycket skor??? Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
joanna-livet med asperger

joanna-livet med asperger

24 november 2012 15:12

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna snygga smycken och väskor som jag tror du skulle gilla:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-samarbete-med-happyblingse.html
har även en tävling där du kan vinna presentkort på 100 kr från mitthusdjur.se där du kan köpa nått fint till fyrbenta vän eller någon annans fyrbentavän, perfekt nu i juletider:)http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-sammarbete-med-mitthusdjurse.html

om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra helg!
kram

http://domkallarmighannes.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards