smulansvarld

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Svamptider och annat.....

Av smulansvarld - 7 oktober 2012 15:46

Idag var tydligen en dag när ALLA var ute överallt och ALLT vad gällde aktiviteter var igång!

Nu var det ju inte så att vi var uppe med tuppen och ute så värst tidigt heller...men skogen var full av tipspromenerande människor, svampplockare och därtill en skyddstävling med spår hit och dit...så vårt tänkta skogsspår fick bli ett fält och gräsmattespår istället.

Var nog mest matte som blev besviken  ..då hon tänkt slå två flugor i en smäll (spår och långpromenad).


Sån är hösten och snart börjar älgjakten med, så  det är väl lika bra vi vänjer oss vid trängsel och vara ute i tid om man ska lägga spår  .


 




Hej hopp!

 
 
Marre

Marre

8 oktober 2012 12:08

Ja, kan tänka mig att det blir trångt i skogen när nu svampen krypigt fram. Hoppas att det blev mysigt ändå. Tassvinkar här.

Häftig svampbild o vad är det för en sorts svamp, ser sagolik ut i alla fall? hehe

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards