smulansvarld

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Godischeck....

Av smulansvarld - 14 augusti 2012 10:50

Igår fick jag matte att gå igenom vårt godis förråd.... vi bullade upp allt på köksgolvet och matte häpnade över att jag hade såå mkt.

Men det tyckte jag bara var rätt och riktigt  !



 


Nu ska ni ju klart ändå inte tro ALLT var mitt, nä då ett och annat ben var ju systers...men nog hörde jag matte muttra att hon inte på mkt lång tid framöver ska inhandla nåt mer till mig???!!

Så för att säkra alla möjligheter till att där ju kunde finnas mer så kröp jag in i skåpet och gjorde en sista check....


 


..och se jag hittade en hel kasse till!!   

Så jag kikade på översta hyllan med.


 


Men nope nu var det slut...men jag är nöjd, mitt förråd är välfyllt!  




Hej hopp! 

 
 
Ludde

Ludde

14 augusti 2012 22:33

Skönt att ha ett helt skåp fullt med godis när det börjar bli höst... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Tittut

15 augusti 2012 19:13

Det verkar som om din matte tänker rätt, det blir ju tjatigt att gnaga på samma...heela tiden, men...hi,hi, påsarna är ju nästan större än dig!

 
Gizmo

Gizmo

16 augusti 2012 15:21

Fulla förråd ska man ha..
Jag har ett rejält förråd jag också. Dessutom tar jag ibland
och tjuvar en o annan bit från katterna.. ;-)
Nu längtar jag och matte efter att skolorna ska börja så vi
bara har varandra om dagarna igen. Det blir liksom lite enklare
och smidigare när man inte behöver tänka på ungdommarna vad man än ska göra... Misstolka mig inte, jag ÄLSKAR dom också. Men mattes och min tid är helig.. Bara hon o jag och kanske träffa på ngn av MINA kompisar ute.. Det är livet..
Ha det gott sötsmulan

http://gizmopojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards