smulansvarld

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Inlägg från syster Yster....

Av smulansvarld - 10 augusti 2012 19:52

Syster Yster här.  Ja....


 


....Jag kunde bara inte låta bli att tassa in här...,nu är jag så trött på Smulan för hon har varit som en liten virvlande fästing på mig mest hela dagen...som om jag inte har nog av de andra äckliga i naturen!


Och inte fick jag åka iväg och tävla som matte själv planerat för oss, men som hon under dagen valde att avboka pga av skitväder. Hallå, nu skiner ju solen!!


Ja,ja... jag är ju egentligen en glad prick som bara ser det roliga i allt, men idag tyckte jag nog det var för mkt  !


Så jag förväntade mig "plåster på såren" istället och jag ska väl erkänna att matte var juste..det blev ett skitroligt uppletande med olika kul föremål lagda på de mest kluriga ställena och med smarrigt godis och häftiga bollen efteråt!

Sen blev det åtminstone träna lydnad   oxå och t.om Smulan var ok och störde så där lagom.

På det blev det en låååång skogsrunda!



 




 
 
Kasper

Kasper

10 augusti 2012 22:40

Med dom bilderna i huvudet fattar jag att du absolut måste få göra ett eget inlägg, hihihi...

http://kasperian2.se

 
Laika

Laika

13 augusti 2012 00:14

Oj vilka fina och långa tänder du har :) Lite annat mot Smulan och mig tror jag bestämt. Men syrran är bra att ha när det kommer till lydnadsträning :) Alla dessa störningsmomsent, måste nog ibland vara ganska tufft kan jag tänka.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Rasmus&matte

Rasmus&matte

13 augusti 2012 09:46

Så synd att det ingen tävling blev av.

Härliga bilder :)

Kram

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Jenny o Brio

20 augusti 2012 11:29

Hahaha! Vilka härliga bilder!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards