smulansvarld

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

För lite uppmärksamhet......

Av smulansvarld - 21 mars 2012 12:41

 


Så här självgod ser syster ut nu när hon får så mkt uppmärksamhet i form av massor med träning! Det gillar jag inte alls, det är ju ändå jag som ska vara i centrum för allt och alla  .

Men matte säger det är tävlingssäsong nu och då måste mkt tid läggas på det framöver...och det enda jag får vara framöver är väl en ynka störning!!

Nej sånt gillar jag inte, så nu får jag hitta på lite rackartyg som protest tror jag...  


Dax för planering!


  

...hm,vad ska jag hitta på för rackartyg?....nåt riktigt bra...kanske om jag slumrar lite så kommer jag på det? Zzzzzzzzzzzzz....




Hej hopp!


 
 
Gizmo

Gizmo

21 mars 2012 14:32

Det var då det mest självbelåtna flin jag någonsin sett på en hund. Din syrra hon tror visst att hon är bäst eller???
Men i MIN värld är du finaste goaste tårtsmulan... Så det så..
(inget ont om syster yster, jag bara gillar MINDRE tjejer) fniss

http://gizmopojken.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny O Brio

21 mars 2012 14:41

Men Smulan, att vara störning är MYCKET roligare än bara göra som man blir tillsagd ju :) Du kommer säkert på något riktigt bra hyss för att reta storasyster! Du verkar ha sinne för så'nt :-)

 
Ludde

Ludde

21 mars 2012 16:05

Jag tror nog att du kommer på riktigt bra rackartyg. Då får du vara i centrum igen... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rasmus

Rasmus

21 mars 2012 17:26

Jo, hon ser allt glad och belåten ut, hi
Ja, vad ska du nu hitta på för bus? Du kan ju alltid försöka norpa systerns stora goa ben, he.

Tassvink

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
 Rudi o matten

Rudi o matten

21 mars 2012 19:49

Att snarka högt är också en slags aktivering, tycker jag!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Laika

Laika

21 mars 2012 21:05

Ja, det var mig en självgod blick det där. Bäst att du planerar lite rackartyg... inte för att förstöra för syrran men lite för att få den uppmärksamheten du ska ha... menar, man kan ju inte vara i centrum bara ibland, det ska man alltid vara och det med basta!

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

22 mars 2012 01:41

Du kommer säkert på ett sätt att vara en STOR störning! På så sätt blir det ju DU som blir huvudpersonen! :)
Hoppas du sov riktigt gott! :)

http://kasperian2.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards