smulansvarld

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Lucia...

Av smulansvarld - 13 december 2011 12:17

Idag är det visst Lucia men inte en enda har vi sett, inte hemma, inte i skogen och inte ens på tv?


Så vad gör matte?

Jo jag får bli en liten lucia-tärna...( så små luciakronor finns inte så jag kunde va lucia..)


  


Nu hoppas jag ju att vi snart får se nån riktig Lucia nånstans, för det här glittret kliar!!!



Trevlig Lucia på er alla!

 
 
Gizmo

Gizmo

13 december 2011 16:05

HEJ sötis.. va fin du är.. Kolla in min bild så ska du se att vi verkligen skulle passa ihop du o jag ;-)

http://gizmopojken.blogg.se

 
Rasmus

Rasmus

14 december 2011 10:09

Du är den sötaste Lucia jag nånsin sett ;) Myror i brallan får man här om man inget får göra, fast tror nog att din matte skulle tycka det var kul med rally då det är lajbans och faktiskt inte så svårt, som man tror. Visserligen en hel del att hålla reda på, men när man väl fått in det, så är det jättekul. Kanske ses vi på rallytävlingarna i framtiden, hoppas här, för det vore ju så roligt att få träffa dig/er på riktigt.

Här slapp man bli utklädd till Lucia då mattes mage ömmade så och tur det, då man inte gillar kliande glitter, hu.

Tasskramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
mufflo

mufflo

14 december 2011 10:13

Vilken söt lite tärna...........ju mindre hund desto mer respekt........

http://doggbloggen.blogg.se

 
Ingen bild

Gizmo

14 december 2011 11:15

Bild finns nu i min blogg och i din mattes mail... Kram

smulansvarld

14 december 2011 11:32

Tusen tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Skapa flashcards