smulansvarld

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Sov gott..

Av smulansvarld - 3 december 2011 23:07

Nu är det dax för Smulor att sova för natten.. men först ska jag berätta om mitt djärva drag innan ikväll.

Och jag hade nog lyckats om inte matte varit så snabb!


Jo vi fick varsitt tuggben jag och syster, och när jag var klar med mitt så såg jag att syster hade en bit kvar av sitt.

Och eftersom jag tycker så mkt om när det är så där härligt mjukt och vältuggat, så tänkte jag att nu ska JAG ha det..

Så vad gör man..jo,ställer sig och illstirrar på syster tills hon släpper benet och när hon i ren skräck för mig (vill jag tro iallafall...) tittar åt sidan, DÅ hugger jag benet och springer!


Vad jag tyvärr missade att se var att matte stod och diskade bredvid och såg alltihop  .

Och såklart var hon snabbare än en vessla och fick tag i mig och benet, och så fick man en lång föreläsning om mitt och ditt, suck suck!


En annan gång lyckas jag nog...

Men nu väntar goa sängen!


 


Godnatt! 

 
 
Rasmus

Rasmus

4 december 2011 09:49

Haha, ja, så kan det gå när det vill sig och samma händer här då min matte är rädd att jag ska sätta det mjuka benet i halsen och därför tar ifrån mig den, grr.

Å, du ser verkligen ut att ha det mysigt.

Tasskramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Skapa flashcards