smulansvarld

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

3 December..

Av smulansvarld - 3 december 2011 09:47

En blåsig lördag igen? Nu ska vi iallafall börja dagen med lite promenad och kanske ett och annat uppletande. 

Bäst man håller sig nära matte så man inte far iväg i vindarna..fast på morgonrundan tyckte jag det var rätt kul där ute i vinden  .

Vilket matte tyckte var konstigt eftersom jag för det mesta behöver "hjälp" ut.


 

...här ligger jag och väntar på att matte ska bli klar så vi kan ge oss ut.



Hej hopp!




 
 
Rasmus

Rasmus

3 december 2011 11:52

Här blåser det också och jag måste ha den där hemska jackan på mig, igen, suckar här djupt!

Här frågar man sig också varför dom tvåfotade alltid ska ta så lång tid på sig innan dom ska ut, hm.

Hoppas lördagen blir fin, tasskramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Gizmo

Gizmo

3 december 2011 15:30

Här blåser det och regnar hejvilt.. Inte ett enda dugg trevligt.
Som tur var hann vi med en liten torr promenad på tidiga förmiddagen. Kan meddela att ikväll får nog matte BÄRA mig ut. Regn o blåst är inte min melodi precis. Ok, jag går väl men under protest

http://gizmopojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Skapa flashcards